Září 2017

PROBOHA!

Idol at the airport

Neděle v 10:32 | Denda |  Challenge
Znáte te pocit, když si jdete po letišti a tam narazíte na Ozzyho? Ne? Já taky ne, ale tenhle chlap jo, šťastlivec.

Idol eat sweet

Sobota v 17:08 | Denda |  Challenge
To byste nevěřili, jak je těžké najít fotku tohohle chlapa s něčím sladkým.

Idol being sexy

Ozzy s rozcuchanýma vlasama? Není problém :D

Kutná hora

10. září 2017 v 8:21 | Ája |  Zážitky
Sotva začalo vyučování, táta mě z něj vytáhl a vzal na dvoudenní výlet do Kutné hory. Pro jednou si ve článku nebudu ztěžovat.
Když jsme přijeli na hotel, první co mě napadlo bylo, ,Je to díra.´ Po chvilce jsem se donutila nesoudit knihu podle obalu a podívat se na něj z lepší stránky. Na postelích byly uvítací bonbonky. Nakonec to nebylo tak špatné. Jako jo, tak trochu zbodali naši registraci, tak jsme spali v pokoji pro tři, s velmi tvrdými madracemi, ale město jako takové bylo krásné.
Jelikož jsme já a taťka lidé kulturní, vyrazili jsme bez přemýšlení na náměstí. Hodil nás tam vlak, vezoucí zároveň jednu potterheadku a fanynku Nirvany. To ovšem nebyl největší zážitek. Pravý výlet začal až na náměstí ve chvíli, kdy jsme se připletli k ruskému obchodu. Taťka byl nadšený a já, jakožto Němec nesvá. Nakonec to přešlo a taťka koupil několik druhů bonbónů. Ani jeden z nás netušil, co v tom je, takže to bylo jako jíst Bertíkovi fazolky.
Jezení pokračovalo. Prošli jsme kolem pekárny a taťku napadlo, že mám hlad. Jaké bylo jeho překvapení, když jsem chtěla jen pitíčko. Později mi řekl, že tam měli i jídlo. Vraceli jsme se tedy a já si obědnala toast. A když říkám toast, myslím něco víc než jen to. Ten chleba byl obrovský. Byl sice zároveň suchý, jako britský humor, ale ta velikost to vynahrazovala.
A to jsme ještě nebyli v muzeu čokálady. Taťka mě dokonce nechal jednu mini si i vybrat. Byla vietnamská.
Aby to nevypadalo, že jsme furt jen jedli, došli jsme tímto postupem až k mstní klášteru. Těch japosnkých turistů tam bylo nepočítaně, ale to je jen taková osobní poznámka. A co patří ke kláštěru? Ano,jezuitská kolej. Popravdě, cestou do toho kopce jsem se málem složila a to neměl ani 500 m.
Zbytek odpoledne jsme už jenom vymetali kluby a hospody. Třeba Blues Club. Ty desky tam... aaach.

Druhý den jsem celé ráno, tuším od půlnoci do šesti, stránovila v neskutečných bolestech. Ctělo se mi na malou, jenže záchody byly až úplně na konci chodby a já bych si radši nechala prasknout obě ledviny, než jít do té tmi. Zachránil to až rozespalý taťka, který ve stejném úsmyslu jako já otevřel dveře. Ukázalo se, že světla byla celou noc rozsvícená. Jedna nula pro ubytovnu.
Poté mi bylo konečně dopřáno spánku. Ani ten ovšem nebyl klidný. Jsem od přírody paranoidní srab, takže kroky rozhléhající se na různých místech mi naháněli strach.
Procitnutí bylo doprovázeno poznatkem, že taťka už má sbaleno a připravuje se k odchodu. Zařídila jsem se podle něc, což bez hřebenu a kartáčku na zuby (prostě lama, no) nebylo nijak zvlášť jednoduché.
Jeli jsme se podívat do kostnice. Vevnitř ještě nikdo nebyl, takže to byl skutečný zážitek.
Pak se jelo domů, ovšem se zastávkami. Například v mini ZOO/oboře s partou bílých jelenů a velkým množstvím dravců a sov.
Počasí bylo celý víkend krásné, lidi milí a pití s jídlem dobré, takže na výletu skutečně není co kritizovat.

Idol eating

9. září 2017 v 8:12 | Denda |  Challenge
Každý má své oblíbené jídlo, někteří ho prostě mají trochu zvláštní xD
Tohle jsem si prostě nemohla odpustit :D

Idol selfie

8. září 2017 v 13:29 | Denda |  Challenge

30 days idol challenge

7. září 2017 v 17:20 | Denda |  Challenge
Proč nezkusit tuhle výzvu, že? Takže celý měsíc budu přidávat fotky svého idola podle tehohle :D
A začnu rovnou dneska-
Ozzy ve slunečních brýlích ^^

Hola, hola, škola volá!

3. září 2017 v 18:57 | Ája |  Škola
*Ironicky zatleská.* Konečně, školní roku! Plna nadšení jsem na tebe čekala! Jistě se všichni těší do vězení školy stejně, jako já.
Teď vážně- pokuste se nevymalovat zeď na Kombajna. Hodně štěstí do nového roku!

Voda

2. září 2017 v 9:47 | Denda |  Zážitky
Ahoj lidi! Prázdniny jsou skoro za náma a škola pře náma. Chtěla jsem napsat článek o mojem létu, ale protože by měl asi kilometr tak jsem to rozdělila na jednotlivé akce. Tady máte první část ^^.
Všechno to začalo vodou. Zatímco většina mých vrstevníků ještě spala, já jsem byla dávno na nohách a chystala se sjíždět Vltavu. Celé ráno jsem nakonec strávila v taťkově kanceláři v kasárnách. Na nádraží k nám do auta přisedli taťkův kámoš se synem. Auto jsme nechali u nádraží s tím, že nám každou chvíli pojede vlak. Po čtvrt hodině čekání opravdu přijel. Jel ale blbý směrem, tak jsem se vydali do hospody, než fakt přijel ten náš. Shodou okolností jsme se na dalším nádraží potkaly s ostatníma, mírně podnapilíma vodákama od nás. S tím, že Vikuši( Malá, neuvěřitelně otravná holka) uletěla kšiltovka zbytek jízdy proběhl celkem hladce. Při posledním přestupu jsem musela hodinu poslouchat řeči opilých pražských vodáků (Jestli ten přízvuk do konce roku uslyším, slibuju že toho pražáka zastřelím!) to taky nebylo tak hrozné. Pak jsme šli do hospody a tam se rodiče dodělali.
Druhý den jsme nafasovali lodě, barely a další věci. Sice jsme měli rozbitou házečku, ale jinak dobrý. Sedala jsem do lodi první a po mě sedal taťka. Taťka říkal, že mě musí ,,Pokřtít Vltavou" a tak mě vyklopil ještě, než jsme poprvé vyjeli. Tak jsem byla pokřtěná já i naše všechny věci, barel totiž nebyl zavřený, takže všechno úplně durch. Podruhé jsme se vyklopily na prvním jezu, v nejstudenější vodě s nejvíc lidma, ale nejsem z cukru, tak jsme se nad tím zasmáli a jeli dál :D. Manželka jednoho chlapa co byl s náma, měla jet s dcerou, ale dcera jela s mojim strejdou, který jel s mojim bratrancem, takže já jsem jela s bratrancem a taťka s tou manželkou. Spacáky samozřejmě neuschli, takže jsem spala po mokrou pláštěnkou, v plavkách a navlhlé karimatce v provlhlém oblečení, den na to jsem měla promrzliny, ale žiju :D. Druhý den jsme měli nabrat ještě strejdu Vladka, Danka a Romana. O hodinu a půl později, než jsme měli jsme je nakonec fakt nabrali a jeli jsme všichni. V druhém kempu jsem s Dankem a Matějem (Protože Roman zase usnul) chodili a blbli v kempu. Některé hry byly nakonec docela brutální, divím se, že jsem neměla modřiny. Naši rekordmani se vyklopili sedmkrát za prvních pár kiláků a párkrát i ostatní dny :D.
Třetí den jsme se s Matějem vyklopili 400 mětrů od našeho kempu (To naštve :D).Ten den jsme v kempu do jedné ráno hráli schovku.
Čtvrtý den jsme jeli do Krumlova. Tak dobrou palačinku jako tam jsem ještě nejedla! Byla obrovská a prostě boží! Stála sice stovku, ale stálo to za to. Stavili jsme se v rockovém klubu, kde bylo prostě všechno- Dobrá hudba, stěny zaplněné fotkami nejlepších hudebníků a měkké židle.
Poslední den jsme odevzdali lodě a jeli domů, mi autem a zbytek vlakem. Byli jsme doma kolem jedenácté a co jsem slyšela, ostatní byli doma kolem páté ráno druhého dne :D
*Já s Matějem síždíme jez (Pršelo, tak máme pláštěnky)
**Článek jsem psala v mailu, takže se to blbě kopírovalo, do přístě to lepším :D